top of page
  • Writer's pictureZamri Zakaria

SUPERDEAL ZAZIRA MOVERS 2022

Updated: Sep 7, 2022

Tawaran hebat kami sajikan kepada pelanggan sepanjang bulan Kemerdekaan.



Tanggal 31 Ogos 1957 merupakan tarikh bersejarah bagi seluruh rakyat negara Malaysia kerana pada detik tersebut negara kita mencapai kemerdekaan. Kemerdekaan adalah satu rahmat besar yang dikurniakan Allah SWT kepada manusia tanpa mengira agama, bangsa dan warna kulit.


Rahmat ini diturunkan bukan hanya untuk orang Islam atau Melayu, bahkan dapat juga dinikmati oleh segenap lapisan masyarakat, malah juga kesemua makhluk yang ada di atas muka bumi. Kemerdekaan dari satu sudut boleh difahami sebagai bebas dari perhambaan, keterikatan, lepas dari dikenakan tuntutan, tidak bergantung nasib kepada orang, bangsa atau negara lain.


TEMA KEMERDEKAAN MALAYSIA 2022



Pada tahun ni, seperti yang diumumkan oleh Kementerian Komunikasi dan Multimedia, Sambutan Kemerdekaan 2022 bertemakan "Kelurga Malaysia Teguh Bersatu". Pemilihan adalah selari dengan konsep keharmonian Keluarga Malaysia. Manakala frasa TEGUH BERSAMA mendukung maksud kekuatan dan kesepaduan yang dicapai secara kolektif serta mampan.


PROMOSI MERDEKA TAHUN 2022



Pada dasarnya, banyak syarikat dan jenama produk yang akan melancarkan kempen promosi pada bulan kemerdekaan. Begitu juga dengan syarikat Zazira Movers, pakar pindah rumah anda. Kami turut menganjurkan "SUPERDEAL MERDEKA" sempena meraikan Hari Kemerdekaan dan Hari Malaysia. SuperDeal Merdeka akan bermula pada 22 Ogos sehingga 16 September. Apa yang menarik tentang Superdeal ni? Berbaloi ke? Jawapannya....

Berbaloi-baloi! Bukan satu, bukan dua, tapi 3 kelebihan anda akan dapat jika berpindah dengan kami pada bulan kemerdekaan ini.


TAWARAN HEBAT UNTUK ANDA SEMUA

📦 Cash REBATE!

📦 FREE Wrapping!

📦 HADIAH Cabutan Bertuah!


Semua ini menanti anda yang ingin berpindah bersama Zazira Movers, Pakar Pindah Rumah Anda. Bermula 22HB Ogos Sehingga 16HB September ini!


Jom upah Team Pindah rumah anda hari ini https://adminzaziramoversz.wasap.my/ Atau boleh terus hubungi admin kami untuk sebarang pertanyaan 018-9894518

29 views0 comments

Comments


bottom of page